Předplatné služeb

Předplatné služeb

Abychom vyhověli požadavkům našich klientům, nabízíme 2 druhy předplatného:

     BRONZE: DATOVÝ FEEDY + 50% SLEVA NA PROVOZNÍ POPLATEK

Náše základní služba obsahuje informace veškerého námi nabízeného zboží, které máme skladem dostupném v našem velkoobchodě a to prostřednictvím datové feedu* (zboží, ceny, názvy, EAN kódy, parametry produktů a fotografie). Tyto data slouží především pro velkoobchodní objednávky uskutečněné v internetovém velkoobchodě b2bhodinky.cz a obsahují aktuální informace a skladové zásoby našeho zboží.

Tato služba obsahuje:

  • přístup ke kompletnímu datovému feedu na zboží, které je skladem v našem velkoobchodě,
  • sleva z provozního poplatku: v případě, že vy na straně obchodníka nedosáhnete minimální požadované objednávky za nákup zboží v našem velkoobchodě, která činí 10.000 Kč / 300,00 € bez DPH, můžete objednávku přesto odeslat a bude Vám při této předplacené službě “BRONZE“ poskytnuta 50% sleva na provozní poplatek (objednávka zboží nad 10.000 Kč / 300,00 € bez DPH zůstává bez provozního poplatku),
  • služba ZDARMA: dosáhnete-li měsíčního velkoobchodního nákupu za pouhých 30.000 Kč*/ 1200,00 €* měsíčně, na konci čtvrtletí Vám bude vystaven Dobropis, za zakoupené zboží rovnající se upsané službě (2.970 Kč/ 104,70 € bez DPH za čtvrtletí).* částka bude vypočtena čtvrtletně bez DPH a vedlejších nákladů.

Cena předplatného

  • 1.690 Kč / 59,00 €  měsíčně.  Od 1.5.2020 NOVÁ CENA předplatného 990 Kč / 34,90 € měsíčně.
  • za tento poplatek obdržíte datový feed* dle popisu výše + přístup do online velkoobchodu pro velkoobchodní objednávky + 50% slevu z provozního poplatku.

 

 

 SILVER: DATOVÉ FEEDY + DROPSHIPPING SLUŽBA + PLATFORMA PRO DROPSHIPPING OBJEDNÁVKY + 100% SLEVA NA PROVOZNÍ POPLATEK

Tato pokročilá služba obsahuje veškeré technické nástroje potřebné pro plnou komunikaci mezi prodejcem a dodavatelem. Tato služba nejen, že Vám jako “prodejci“ umožňuje přístup do naší dropshipping platformy pro možnost odesílání Vašich velkoobchodních objednávek, kde naleznete veškerý námi nabízený sortiment z datového feedu, ale umožňuje Vám také zautomatizování procesu objednávek, kde můžete prostřednictvím API odesílat data o objednávkách Vaších zákazníků do naší dropshipping platformy, což Vám otevírá cestu k opravdové Dropshipping službě.

Tato služba obsahuje:

  • přístup ke kompletnímu datovému feedu na zboží, které je skladem v našem velkoobchodě,
  • možnost odesílání Vašich objednávek (automaticky prostřednictvím API nebo manuálně prostřednictvím VO platformy) do naší administrace,
  • možnost využít naši platformu pro zasílání objednávek přímo koncovým zákazníkům,
  •  bez provozního poplatku: v případě, že vy na straně obchodníka nedosáhnete minimální požadované objednávky za nákup zboží v našem velkoobchodě, která činí 10.000 Kč / 300,00 € bez DPH, můžete objednávku přesto odeslat a bude Vám při této předplacené službě “SILVER“ poskytnuta 100% sleva na provozní poplatek, tudíž vy jako obchodník můžete libovolně nakupovat bez limitů a provozní poplatek Vám není nikdy účtován,
  • služba ZDARMA: dosáhnete-li měsíčního velkoobchodního nákupu za 40.000 Kč*/ 1600,00 €* měsíčně, na konci čtvrtletí Vám bude vystaven Dobropis za zakoupené zboží rovnající se upsané službě (5.970 Kč/ 209,70 € bez DPH za čtvrtletí).* částka bude vypočtena čtvrtletně bez DPH a vedlejších nákladů.

Cena předplatného

  • 3.390 Kč / 119,00 € měsíčně.  Od 1.5.2020 NOVÁ CENA předplatného 1990 Kč / 69,90 € měsíčně.

  • za tento poplatek obdržíte datový feed* dle popisu výše + přístup do platformy pro dropshippingové objednávky + 100% slevu z provozního poplatku

 

* Datový feed: CSV, XML nebo API

** Dle velkoobchodních podmínek

Uvedené ceny jsou bez 21% DPH


Logistika

Prodejci odpadá veškerá starost s balením, přepravou nebo vyřizováním dokumentů s přepravní společností. Služba je prováděna naší logistikou, jménem a na účet prodejce “dropshippera“. Tuto službu uvítají nejen začínající podnikatelé.

Logistika zahrnuje vše ohledně balení a přepravy ke zákazníkovi, včetně:

  • třídění B2B objednávek do jednotlivých balíčků pro B2C
  • kompletace objednávky (např. hodinky nebo šperk + krabička + záruční list)
  • obalový materiál (různé balíčky pro jednotlivé velikosti, minimalizování objemu pro optimalizaci poštovného)
  • vyplňování a tisk čísla zásilek
  • zabezpečené zásilky
  • doručování zásilek kurýrovi
  • vkládání sledovacího čísla do Dropshipping platformy pro Vaše monitorování jednotlivých zásilek

Naše logistika je spravována společností:

ZAGO s.r.o.
Cejl 40/107
602 00 Brno

Tel +420 541 211 405 (volba 2)
Fax +420 491 512 550


Sklad

100% námi nabízených produktů poskytnutých v datovém feedu máme skladem. To nám umožňuje expedovat zboží v nejrychlejší možné době do 24 hodin od přijetí objednávky.